miercuri, 22 septembrie 2010

astazi e ziua mea

ce chestie! cu asa titlu am spus tot.
s-a cam dus din culoarea tineretii, din entuziasm, azi, la 28 de ani.
plus ca am tot serbat pana acum luna aceasta - 3 ani de casatorie, un an al copilului , 30 ai sotului.... 28 ai mei ce mai reprezinta? sau cine mai are chef de serbat?
si totusi septembrie e o luna speciala.
iar ziua de 22 e si ea speciala. TREBUIE sa fie. INTOTDEAUNA.
acum 28 de ani era tot o zi de miercuri se pare si tot o zi insorita... istoria se repeta.
daca ridic capul, in jur e soare si culoare. si atunci de ce ma plang?
poate nu e o zi doar a mea, dar e o zi cu familia mea, cu prieteni, e o zi care deja a inceput cu multe mesaje si care sunt sigura ca va continua in acelasi ritm. deci multa lume se gandeste la mine. asadar am multi prieteni.

ziua a capatat o nuanta de rosu... cadou de la sotul meu. a reusit sa faca o surpriza!!!
acum un an, pe vremea asta, ma externam din spital cu cel mai frumos cadou in brate, Teodor. acum imi zambeste si spune mama. ce pot dori mai mult?

totul se leaga... ziua deja a devenit mai frumoasa!
e de ajuns sa ridic ochii si se gaseste ceva frumos care sa ma incante.
multumesc ca-mi sunteti aproape!
multumesc ca ma acceptati asa cum sunt!
multumesc ca-mi faceti viata plina si frumoasa!

astazi e o zi speciala...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu