marți, 25 ianuarie 2011

povestea crosetului nastrusnic

de fapt Teodor e cel nastrusnic, crosetul, dragul de el, e un simplu croset.
ieri am prins spor la crosetat o traistuta...ochi cu ochi se largeste traistuta pana cand, la un moment dat, raman fara instrumentul muncii... maimuta mea de copil l-a sterpelit intr-un moment de neatentie.
am cautat si iar cautat, scuturat cu ocazia asta, sters praful, maturat... dereticat prin toata casa... de croset tot nu am dat.
azi povestesc de traistuta si cineva vrea sa o cumpere, jumatatea de traistuta devine o comanda! ufff!!! si eu de unde iau crosetul sa termin traistuta? caut iar. si caut. si caut.
la un moment dat se aprinde un beculet. pachetul nedesfacut de papmersi pe care Teodor il tot plimba si scormoneste de cateva zile are o gaurica! aici trebuie sa fie! bag degetele... o bucatica de hartie...hmm... tre sa mai fie ceva pe aici. desfac pachetul cu totul si... si... EVRIKA. minunatul croset e din cap pana in picioare invelit in pampersi.
minunata ascunzatoare, ce sa zic!
acum culc copilul, ma mai invart prin casa si ma apuc de terminat traistuta.

ps. sa nu uit, crosetul va sta de acum sub cheie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu