duminică, 5 iunie 2011

ani de liceu... si ce fu dupa

3 iunie 2011... intalnirea de 10 ani de la terminarea liceului.
petrecere, papa, dans, poze... si pe langa toate acestea intrebarea Eu ce am facut in ultimii 10 ani?
o facultate, deloc interesanta si fara niciun viitor
4 ani de invatamant, cu bani putini, plans, nervi, naveta, certuri, examene, teze, teste...beaucoup de choses et peu de francais...
marea intalnire cu sotul... si aici dragoste si visuri si certuri si momente minunate
... si un bebe... care devine marea mea implinire si realizare, ca si cum ar fi un aluat pe care eu l am tot framantat si pus in forme, desi numai Doamne Doamne stie de ce si cum si cand... bebe care ma tine ocupata de aproape 2 ani de zile si pe care il spal hranesc iubesc in speranta ca la un moment dat imi va raspunde si el la fel... bebe la care tip uneori cand ajung la limita rabdarii... si apoi plang cand ma gandesc ca tare prostuta sunt sa tip la el... bebe cu care ma joc si cant si dansez... bebe alaturi de care copilaresc... bebe pe care l as lua si as pleca undeva departe unde viata e altfel...
10 ani trecuti si putina dezamagire ca altii sunt unde sunt si ca si eu as fi putut, dar uite ca sunt unde sunt... si totusi parca nu as avea dreptul sa ma plang...
10 ani cu multe alte lucruri marunte care au umplut zile si luni...

si o zi cu amintiri si complimente...
amintirea unei poezii...
si faptul ca m am conservat bine
si iar amintiri

si intrebarea peste 10 ani unde si cum voi fi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu