duminică, 10 iulie 2011

une semaine chez CA et CU


am stat o saptamana la Tg Neamt, la CA si CU... adica bunica si bunicul.
am folosit pentru prima oara olita, m-am plimbat, m-am jucat, am consumat energia mea si a altora...


familia reunita
nu prea i-am bagat in seama la inceput, ca doar m-au parasit o saptamana... insa apoi i-am pupacit pe toti si am inceput sa le arat ce stiu sa fac.

adica strugurii...
cheia... anunt de fiecare data cand iesim pe usa, sa nu uite lumea sa incuie usa...

aici e complicat
CA e bunica, dar si caca si pipi... ca tot in olita ajunge...
si apoi orice alta mizericiune pe care o gaseste Teo pe covor.
apoi calul...
si nuca...
la fel si cu PA, care inseamna la revedere, apoi apa...
CU e bunicul.

pup pt CA si CU!!!
ne vedem in curand iarasi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu