duminică, 5 decembrie 2010

eu, Teo in carut si barbatii

nu vorbesc aici despre tati, frati, soti
sunt si ei barbati, dar dintr-o categorie mai aparte. norocul lor.

zapada necuratata. merg pe trotuar ca si cum as impinge la plug. pe aleea spre scara blocului un vecin iesit cu potaile la plimbare. ma blochez intr-un namete si imping de zor la carut... la 2 pasi de el. nimic. trec pe langa el si ii dau buna ziua. nimic.

o alta zi. alt vecin. dau buna ziua. el nimic... mi se pare chiar ca a tras cateva parturi.

la posta. dau sa ies. eu si acelasi carut greoi cu acelasi Teo - Duracell cocotat in el. ma vede cineva iesind si ma gandesc cu bucurie ca imi va tine si mie usa grea. nimic. chiar o tranteste usor... daca as fi avut nasul ceva mai lung imi facea o vanataie.

la magazin. fara carut de data asta. un nene - paznic imi tine predici cand sesizez ceva. cum ca el se astepta la asta numai de la batrani. NU aveti dreptate. ba am! si de data asta mi-am cerut dreptul.

doar cateva exemple.
ma gandesc, oare eu ce barbat voi creste?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu