luni, 27 decembrie 2010

sunt diplomaTA

am uitat sa scriu despre activitatea mea din ultima luna, activitate care mi-a adus o minunata diploma... hi hi

unele femei tin la ele, bravo lor! se ingrijesc, fac sport, tin la silueta, isi fac parul, manichiura, pedichiura...

eu? ... nu prea

m-am alaturat si eu lor din necesitate. lume, lume, merg la sala!

majoritatea merg pentru a-si mentine silueta, ei bine eu am ajuns pentru ca ma durea coloana din ce in ce mai tare. tot m-am apucat de crosetat, ma mai plang si de dureri de sale.... bunicuta, nu alta.

ei bine, m-am miscat eu m-am miscat, cu copil si sot dupa mine si iata rezultatul


minunat nu?

ca sa nu mai zic ca mi-am cumparat si greutati pt acasa... buturuga pe post de stepper mi-au trimis ai mei de acasa...

asa ca nu mai am scapare, hai la sport!

... inca o diploma printre multe altele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu