duminică, 5 decembrie 2010

scrisoare pt Mos Nicolae


Draga Mosule,


am ceva ani, stiu bine, insa ma bucur nespus pt fiecare ciocolata si portocala gasita in ghete.

m-as supara tare de tot ca acest obicei sa inceteze asa deodata.

asa ca te rog, fii bun, nu ma uita nici anul acesta!

nazbatii am facut, dar cine nu mai greseste?

de venit banuiesc ca vii, cum sa nu te arati tu in casele in care sunt copii? dar cum Teodor e prea mic sa VREA ceva, scriu eu pt el... ne-am dori un mar copt bine, o portocala, o ciocolata... pt mama - Teo e destul de energic si asa - o jucarie colorata, cateva zambete, intelegere in casa, cateva acorduri de colinde, un covrigel crantanicios... hmmm... o tableta de culoare si un pachet de iubire.

e prea mult Mosule?


te astept cu drag.

merg sa-mi curat ghetutele.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu